Satysfakcja klienta i rozwoj przedsiebiorstwa

Wraz ze koleją trybie bycia, wszechogarniającym nas pośpiechem, niejednokrotnie bywa tak, że nieprzemyślane zakupy pierwszej potrzeby działamy w niedalekich sklepach czy dyskontach, i po większe raz w tygodniu czy raz na dwa tygodnie kierujemy do szerokich sklepów, w których potrafimy kupić dosłownie wszystko. Zacząwszy od żywności (pieczywo, nabiał, wędliny, mrożonki, produkty suche czyli w puszkach), poprzez kosmetyki (dla nas, dzieci), środki zdrowe i higien, aż do napojów (wody, soki, słodkie napoje gazowane), alkoholu czy słodyczy.

folia do pakowania próżniowego

Oczywiście kupić tu jeszcze możemy „świeże” warzywa, zyski i mięso. A czy by na pewno świeże? Tej pewności nie zajmować nie będziemy biorąc mięso w hipermarkecie. Upiększone, nasmarowane różnej maści preparatami mięso błyszczy się i niemalże wdzięczy do nas, docierając do zakupu. A że market da do tego niezwykle atrakcyjną cenę mięso znika z półek i tylko nieliczni zastanowią się i … wyjdą do hurtowni mięsa. Tak można zdecydować się na taki nabądź w markecie, natomiast to absolutna okazja, piękna sztuka mięsa w dobrej cenie. Docieramy do domu, i tam mięsko już tak apetycznie i efektownie nie wygląda, czasami nawet nie pachnie.

Przewaga hurtowni mięsa nad mięsem dostępnym w supermarketach czy dyskontach jest doskonała. Przede każdym dlatego, że żadna hurtownia mięsa nie zaryzykuje sprzedaży nieświeżego towaru, przez jaki może stracić dobrą reputację, użytkowników oraz dochód. Inna sprawę, hurtownia kupując mięso wykorzystuje go zazwyczaj tyle, ile jest wstanie sprzedać rzeczywiście. A jeśli obok sprzedaży hurtowej otworzy punkt sprzedaży detalicznej zbyt ma dany. A nawet wyższe niż w sklepach wartości nie są w kształcie zniechęcić klientów do kupowania ciała w hurtowniach. Płacimy, bowiem, za świeże, pełnowartościowe mięso, które spośród pewnością korzystnie wpłynie na nasze zdrowie.

Biorąc pod opiekę powyższe niekwestionowanym daje się zwycięstwo hurtowni mięsa nad braniem go w wielkich sieciach handlowych. Jakość, gwarancja świeżości i zalety odżywcze to sprawy, które sprzedają się nie mieć wartości wyrażonej w walucie.