Drukarka fiskalna rzeszow

Jeżeli prowadzisz restaurację, bar, kawiarnię albo fast-food z zapiekankami ten tekst jest dla Ciebie. Od 2015 roku wszystka kobieta przeprowadzająca w Polsce punkt gastronomiczny, również tzw. “małej gastronomii” ma cel rejestrowania sprzedaży poprzez kasę fiskalną niezależnie od wielkości swoich obrotów.

W działalności w terenach gastronomicznych możemy spotkać dwa pewne rodzaje urządzeń: kasę fiskalną, czyli urządzenie działające samodzielnie oraz drukarkę fiskalną, którą należy podłączyć do komputera z aplikacją sprzedażową, ponieważ nie potrafi ona nawet własnej klawiatury. To drugie rozwiązanie przydatne istnieje w dużych restauracjach czy sieciach szybkiej obsługi. Małe lokale zazwyczaj nie posiadają programów komputerowych do obsługi klientów przy poszczególnych stolikach.
Kasa fiskalna dla gastronomii powinna posiadać mało charakterystycznych cech, odróżniających ją od zwykłej kasy finansowej i ułatwiających pracę kelnerom lub gospodarzom, takich jak: podwyższona wytrzymałość na pokrycie i zabrudzenie, wytrzymały akumulator, szybką wymianę papieru, intuicyjną i spokojną obsługę czy szybki wydruk paragonu, dla mężczyznę który z niecierpliwością czeka przy stoliku na bliskie zdanie. Dodatkowym argumentem jest droga zapisu elektronicznej kopii paragonu, idąca na zapisywanie wydruków np. na umowie pamięci, co powiększa ich przestrzeganie przez wymagane przepisami 5 lat.
Kasa fiskalna dla gastronomii powinna posiadać optymalne wymiary, idące na jej swobodne używanie na ladzie czy przy stolikach oraz przenoszenie po wszystkim lokalu, a oraz nowoczesny i swój design. Oprogramowanie gastronomiczne zezwala na prawdziwe monitorowanie sprzedaży oraz długie rozliczanie kelnerów. Zakup kasy fiskalnej ma dla wielu rozpoczynających działalność jeden z ważniejszych nakładów, więc warto wspomnieć, że przy zastosowaniu kilku warunków można zorganizować na ten projekt ulgę, wynoszącą nawet 90% ceny kasy. Warto jeszcze odpowiednio wcześniej rozejrzeć się za kasą dla gastronomii, aby posiadać nadzieja jej przetestowania oraz szkolenia pracowników z treści jej stosowania i jedności z planami do obsługi punktów restauracyjnych.